FAQ

HOE KAN IK ONLINE BETALEN.

U kunt bij ons met Ideal afrekenen en voor klanten uit Belgie met Mistercash.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
De verzendkosten binnen Nederland zijn €4,95. Bij een bedrag boven de € 50,00 zijn er geen verzendkosten.
Retour zendingen zijn altijd voor eigen rekening.

KAN IK ARTIKELEN RUILEN OF RETOURNEREN?
Bent u toch niet tevreden over een artikel dan bestaat de mogelijkheid om het artikel binnen 8 dagen te ruilen of te retourneren.

Voor retourzending zijn De VERZENKOSTEN EN HET VERZENDRISICO ALTIJD VOOR  REKENING  van de klant.

  • Retouradres Yes Fashion.nl
  • Draaikolk 72
  • 1511JH Oostzaan
  • Doe bij de retourzending een briefje met je  banknummer en tenaamstelling.

– Voor retour  en/of ruilingen gelden de volgende voorwaarden:
1) Na bezorging van uw bestelling heeft u 8 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
2) De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
3) Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van  terugsturen.
4) Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 5 dagen aan u overgemaakt worden of zoveel mogelijk eerder.

 

Garantie:

Op ieder artikel zit standaard een wettelijke garantie.

Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heeft u recht op vervanging of reparatie van het product.
U heeft geen recht op garantie indien:

– de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid
– er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage
-kleding die gewassen of verwassen is.
-studs die loslaten.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN KLACHT HEB?
In het contact formulier kun je klachten melden. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling. Wij houden je op de hoogte.

WAT MOET IK DOEN WANNEER IK EEN VERKEERD PRODUCT HEBT ONTVANGEN?
Neem z.s.m. contact met ons op. Vul het contactformulier in en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan contact met je op.

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht